SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Instalacja i wsparcie techniczne

Instalacja i wsparcie techniczne

Nasi wykwalifikowani serwisanci zapewniają wsparcie w zakresie szkolenia, serwisu technicznego, instalacji i konserwacji.

Nasza dokumentacja techniczna oraz oprogramowania dostępne są w 20 językach.

   

Instalacja i wdrożenie systemu na miejscu

Nasze proste w obsłudze i instalacji rozwiązania nie wymagają dodatkowych kosztów wdrożenia.

Ta usługa dostępna na zamówienie obejmuje instalację sprzętu, połączenie poszczególnych elementów systemu znakowania, instalację oprogramowania, wdrożenie, testy oraz zatwierdzenie znakowania na pierwszej partii znakowanych części. Czas wdrożenia zależy od warunków instalacji/integracji.

Serwis posprzedażowy

Nasz doświadczony zespół serwisantów jest do twojej dyspozycji:

  • Wsparcie telefoniczne
  • Doradztwo i szkolenia
  • Interwencje na miejscu
  • Wypożyczenie sprzętu

Tuż po otrzymaniu zgłoszenia zapewniamy wsparcie techniczne oraz rozwiązanie problemu.

Po analizie usterki, proponujemy rozwiązanie oraz wysyłamy tego samego dnia w razie konieczności części zamienne, bądź proponujemy serwis na miejscu w ciągu 48 godzin.

Zgłoszenie serwisowe

Poniższy formularz służy zgłoszeniu sprzętu do naprawy w serwisie.

Do wysłania formularza konieczne jest wypełnienie wszelkich pół oznaczonych jako wymagane. Poprawne wysłanie formularza zostanie potwierdzone wiadomością wysłaną na podany adres email. Wiadomość z potwierdzeniem jest generowana automatycznie, nie należy na nią odpowiadać.

WYPEŁNIJ ZGŁOSZENIE